طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت

شرکت طراحی سایت ساز با مجربترین کارشناسان فنی فروش شما را با طراحی سایت چند برابر خواهد کرد.
شما می توانید جهت مشاوره گرفتن و ثبت سفارش و بالا بردن اطلاعات خود با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

02632752300 ****** 09127067658

آخرین مطالب

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مهمترین نکات محتوا نویسی قبل از انتشار مقاله

اولین و مهمترین نکته در اصول نوشتن محتوا برای سایتتان خلاقیت در نوشتن است.

یکی از ویژگی های مشترکی که در همه محتواهای بی سر و ته وجود دارد عدم خلاقیت در آن می باشد.

محتوای تولیدی شما باید دارای ارزش باشد.

منظور از محتوای ارزشمند ایجاد اطلاعاتی هم زمینه با نوع کسب و کار شما و مهمتر از آن به منظور جذب مخاطب بیشتر است.

محتوای تولیدی شما نباید به صورت کپی از سایت های دیگر باشد.

همیشه باید این نکته را در نظر بگیرید که محتوای شما باید برای مخاطبین و کاربران شما نوشته شده باشد نه موتورهای جستجو.

هدف از تولید محتوا چیست ؟

هدف از تولید محتوا جذب مخاطب به سایت شما برای ارائه محصولات و خدمات شما است نه گرفتن رنک بهتر.

بنابراین محتوا مهمترین بخش طراحی سایت را تشکیل خواهد داد.

هر چقدر که محتوای شما خلاقانه و جذاب باشد کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد و این امر باعث می شود کاربران اینترنتی زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند.

این امر بیشتر به شما کمک خواهد کرد که کاربران خود را جذب کنید و خدمات و محصولات خود را ارائه دهید.

محتوا نویسی باعث می شود که اطلاعات شما در زمینه کسب و کار و حرفه خود بروز رسانی شود.

به گونه ای که موجب اطمینان به بازدید کننده خواهد شد که این مجموعه و یا کسب و کار همیشه پویا و فعال است.

وب سایت هایی که کم رونق باشند توسط ربات ها شناسایی می شوند و از محبوبیت کمتری برخوردار خواهند بود.

7 نکته بسیار مهم در محتوا نویسی 

1-عدم کپی از سایت های مشابه و رقیب

کپی کردن از سایت های مشابه و رقیب به این معنی است که شما خلاقیت و مهارتی در نوشتن ندارید.

در واقع سایت و حرفه خود را بی ارزش کرده اید.

کپی برداری از سایت ها و رقبای خود رتبه شما را پایین خواهد آورد .

این امر در طولانی مدت باعث پنالتی شدن از موتورهای جستجو و همچنین از دست دادن کاربران و مخاطبان خواهد شد.

2-محتوا سازی به صورت هدف دار در سایت

محتوا سازی به صورت هدف دار نیازمند تجربه و تخصص می باشد .

اما خیلی از افراد هستند که تجربه و تخصص زیادی در این زمینه ندارند و تازه وارد این حیطه شده اند.

این افراد می توانند با ایده گرفتن از سایت های موفق و رتبه بالا کار خود را شروع کرده و جلو روند.

3-استفاده از تصاویر ، فیلم ها و ... در محتوا

تصاویر می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای شناساندن شما در گوگل باشد.

مغز انسان تصاویر را چندین برابر بیشتر از یک نوشته و یا یک محتوا به ذهن خواهد سپرد.

بنابراین در ایجاد محتویات خود باید از تصاویر مربوطه نیز استفاده کنید .

شما می توانید کلیه پیام های خود را به صورت تصویری ایجاد کنید و منظور و هدف خود را با نمایش دادن تصاویر به مخاطبان خود برسانید.

4-استفاده از سرتیترهای کاربردی و جذاب

شما باید سرتیترهای کاربردی و جذاب H1 و H2 و ... جدی بگیرید.

اما نباید در این امر افراط کنید.

استفاده زیاد از آن نتیجه معکوس خواهد داد.

بهتر است استفاده از سر تیترها دو یا سه عدد باشد.

تعداد استفاده از سر تیترها بستگی به میزان و تعداد کاراکترهای شما دارد.

مهمتر از این استفاده از تیترهای جذاب می باشد.تیترهای جذاب مخاطبان و کاربران شما را به سمت هدف و نیاز خود هدایت می کنند.

در زمان بازدید کاربران از سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

تیتر محتوای شما بازاریاب شما خواهد بود.

اینکه شما بتوانید تیتر جذاب و هدفمند بنویسید.

شما توسط تیترها می توانید مخاطبان خود را جذب کنید.

باید در تیترهای خود بالاترین دقت را بگذارید.

5-قدرت کلمات کلیدی خود را در تولید محتوا بالا ببرید

منظور و هدف از قدرت کلمات استفاده درست از کلمات کلیدی برای کاربران وب سایت شما است.

همیشه باید این را در نظر بگیرید که در تولید محتوا باید از کلمات کلیدی و قدرتمند خود استفاده کنید.

اما در این کار هم نیز نباید افراط کنید.

یک محتوا هر چقدر هم ارزشمند باشد بدون کلمه کلیدی قدرتی نخواهد داشت.

تعداد کلمات کلیدی نیز بر اساس تعداد کاراکترهای متن می باشد.

به طور معمول یک متن 800 کلمه ای نیاز به سه عدد کلمات کلیدی می باشد.کلمات کلیدی شما باید بیشترین سرج و بازدید را داشته باشد.

به طور کلی استفاده از کلمات کلیدی 7 الی 10 درصد مطالب آن صفحه می باشد.

6-میزان متن محتوا

اگر می خواهید متن شما بار سئویی داشته باشد باید بالای 300 کارکتر و در واقع کلمه باشد.

متن هایی با تعداد کاراکتر کم از ارزش سئویی کمی برخوردار است.

این را باید در نظر بگیرید که محتوایی که تولید می کنید دارای جزئیات و توضیحات کامل باشد.

7-نوشتن متن به بیان شیوا و ساده

شما در نوشتن محتوا باید طیف گسترده ای از خوانندگان مطالبتان را در نظر بگیرید.

همه با یک دید مطالب شما را نمی خوانند. پس باید مطالب خود را طوری بنویسید که برای اکثریت قابل فهم باشد.

برای نوشتن مطالب باید حد وسط بین محاوره ای و کلاسیک را رعایت کنید.

برای جذب مخاطبان زیاد وارد کلمات و متون تخصصی نشوید.علاوه بر این از زیادی خودمانی نوشتن باید پرهیز کنید.

هر چقدر بتوانید مطالبی قابل هضم تر برای اکثریت بنویسید در بازاریابی موفق تر خواهد بود.

به طور کلی می توان گفت محتوای شما نشانه قدرت شما است.

اعتبار در بازار به راحتی به دست نمی آید.

شما برای ایجاد اعتبار باید از روش های متعدد بسته به نوع کسب و کارتان استفاده کنید.

در حال حاضر متاسفانه وب سایت ها همه هم محتوا و هم شکل شده اند.

اینکه بتوانید چیزی را خلق کنید مهارت است.

باید بتوانید محتوایی قدرتمند برای جذب مخاطبان سایت خود بنویسید و آن را در یک سیکل زمانی بروز رسانی کنید.

این امر خود معرف این است که شما دارای درک بالا در کسب و کار خود هستید.

و می توانید بهترین و با ارزش ترین خدمات ارائه دهید.

محتواها و مطالب سایت شما باید هر چند وقت یکبار بروز رسانی شود.

مطالب و محتواهای قدیم را ویرایش کنید.

این عمل علاوه بر کمک به بهینه سازی سئو باعث جذب مشتریان در نتیجه بالا رفتن فروش شما خواهد شد.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد محتوا نویسی و بهینه سازی سئو می تونید به مقالات قبلی ما مراجعه نمایید.همچنین شما عزیزان می توانید برای آموزش نحوه محتوا نویسی وب سایت با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

شماره تماس ها :02632752300 و 09127067658 می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۷
مجید احمدی

با SEM آشنا شوید ...

SEM مخفف کلمات ( Search Engine Marketing ) به معنی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو است.

در یک تعریف کامل و ساده اینگونه می توان بیان کنیم که SEM به کلیه فعالیت ها و راهکارهایی گفته می شود که در جهت بازدید کننده ، رتبه ویژه ، افزایش درآمد یک سایت و همچنین افزایش مشتری انجام می گیرد.

وقتی یک کاربر اینترنت به دنبال کالایی برای خرید به صورت آنلاین می باشد اولین جایی که به ذهن آن می رسد موتورهای جستجو خواهد بود.

بازاریابی موتورهای جستجو یکی از پر بازدیدترین روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است.

SEM بالاترین نرخ بازگشت سرمایه به همراه دارد.

به طور کلی SEM به دو بخش تقسیم بندی می کنیم :

1-تبلیغات در گوگل یا تبلیغات ادوردز

2-سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از افراد اینگونه می پندارند که بازاریابی موتورهای جستجو همان تبلیغات گوگل است.

در صورتی که اینگونه نیست ، تبلیغات گوگل و سئو زیر مجموعه بازاریابی موتورهای جستجو گوگل است.

بنابراین به طور کلی دیجیتال مارکتینگ روش های متنوعی دارد

و احتمالا اولین چیزی که درباره آن به ذهن شما می رسد سئو سایت می باشد.

یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ همان SEM می باشد

که در واقع نوعی روش برای بالا بردن ترافیک سایت است.

علاوه بر این هزینه کم و بازدهی زیاد دارد.

با SEM مشتری در کمترین زمان ممکن می تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند و در واقع نوعی بازاریابی بین المللی و بروز به شمار می رود.

مزایای SEM

1-اصلاح ساختار سایت

2-انتخاب بهترین کلمات کلیدی

3-مشاوره و راهنمایی کردن در انتخاب نام سایت و طراحی آن مختص صنف کاری

4-بررسی رقبای سایت شما

6-تبلیغات و حضور در شبکه های اجتماعی

7-معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

8-بررسی بک لینک ها و مدیریت آن ها

9-تبلیغات در اینترنت

10-حفظ روند رو به رشد آمار سایت

11-بالا بردن رتبه ها

12-تحلیل آمار سایت

13-بهینه سازی سایر پارامترهای سایت

14-برای شما مشتری واقعی می آورد

15-از تبلیغات سنتی ارزان تر است

16-موجب رشد کسب و کار شما می شود

17-برای شما مزیت رقابتی ایجاد می کند

زمانی SEM سایت شما موفق خواهد بود که از نظر محتوا ، زیبایی، مورد استقبال کاربران قرار گرفته باشد.

علاوه براین باید سرعت بالایی داشته باشد در غیر این صورت کاربران خود را از دست خواهید داد.

اما این را هم باید در نظر گرفت که SEM بدون سئو مناسب موفق نخواهد بود.

سئو مناسب یعنی سایتی که مناسب برای ارائه به کاربران باشد.

بنابراین باید SEO سایت خود را آماده کنید.

SEM علاوه بر فواید و مزایایی که دارد می تواند معایبی را نیز داشته باشد.

1-ممکن است بازدید شما را بالا ببرد اما سفارش و یا خرید از سایتتان را زیاد نکند.

2-اگر سایت شما آماده ارائه اطلاعات کافی و بدرد بخور به بازدید کنندگان نباشد مشتری های زیادی را از دست می دهد.

3-اثر بخشی SEM کوتاه مدت است و یک رویکرد طولانی مدت نیست.

در تبلیغات شبکه های اجتماعی ،تبلیغات معمولا بر اساس اطلاعاتی که کمپانی صاحب شبکه اجتماعی از علایق کاربر جمع آوری کرده است به کاربر نشان می دهد.

این ویژگی این امکان را به کسب و کارها می دهد تا بر اساس علایق ، مکان و رفتار کاربران تبلیغاتشان نمایش داده شود.

اما باید این را بدانید که بازاریابی موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی انجام می شود .

کاربران بر اساس جستجوهای خود در موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو ، و ... در معرض تبلیغ قرار می گیرند.

تبلیغات شبکه های اجتماعی و SEM قابل جایگزینی با یکدیگر نیستند اما می توانند در کنار همدیگر کار کنند.

بنابراین هر روش به صورت مکمل عمل خواهند کرد و تاثیر خوبی بر نرخ مشتریان شما خواهند گذاشت.

تفاوت SEM و SEO در چیست ؟

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که با بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل کمک می کند و از این طریق می تواند موجب افزایش ترافیک سایت شود.

علاوه بر این یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارها به شمارمی رود.

همانطور که در مقالات بهینه سازی سئو بیان شد وقتی یک کاربری وارد موتورهای جستجو می شود گوگل از الگوریتم های خاص خود استفاده می کند تا تصمیم بگیرد کدام وب سایت ها را برای نتیجه جستجو به کاربر نشان بدهد.

گوگل همیشه بهترین پاسخ را به کاربران خود می دهد.

معیارهای گوگل برای وب سایت شما عبارت است از :

1-میزان ترافیک روزانه سایت

2-سرعت لود شدن روزانه سایت

3-مدت زمانی که کاربران در سایت می مانند

4-میزان بازدید از صفحات د اخلی

5-تعداد کلیک هایی که روی لینک شما می شود

6-میزان بازدید کاربران از وب سایت شما

بنابراین بر اساس وب سایت هایی که با معیارهای امتیاز دهی گوگل مطابقت داشته باشند به کاربر معرفی می شوند.

افراد زیادی برای پرداخت هزینه بین SEO و SEM دچار تردید هستند

و نمی دانند که بر روی کدام روش سرمایه گذاری کنند.

اما باید اینگونه بیان کرد که هیچ کدام بر دیگری الویت ندارد.

همه ما می دانیم که گوگل سیستمی برای امتیاز دهی به سایت ها دارد که بر اساس کیفیت تعیین خواهد شد.

بنابراین SEM فروش شما را بالا خواهد برد و در واقع به کسب و کار شما رونق خواهد بخشید.

ما مزایا و معایب SEM و توضیحات مربوط به آن را بیان کردیم در صورتی که نیاز به هر گونه مشاوره در این زمینه داشتید همکاران و کارشناسان فنی ما در خدمت شما هستند.

شما می توانید برای گرفتن هر گونه مشاوره با شماره تلفن های 02632752300 و 09127067658 تماس بگیرید.

با تشکر از شما عزیزان که این مقاله را خواندید.

 

 

 

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۵
مجید احمدی

هر آنچه که درباره طراحی سایت شخصی باید بدانید ...

همه ما اینگونه فکر می کنیم که با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است.

امروزه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می توانند برای تمامی افراد در هر قشری به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند.

اما باید این را بدانیم که داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند چندین برابر مفیدتر و بهتر خواهد بود.

در شبکه های اجتماعی گرافیک به صورت ثابت خواهد بود و غیر قابل تغییر می باشد و یا اینکه در تغییرات گرافیکی محدودیت داریم.

گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات ، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آن ها درخواست طراحی خود را داده است.

طراحی سایت

سایت های طراحی شده با توجه به کاربرد و نوع مصرفی که دارند ویژگی های خاص خود را نیز دارند.

اما نکته قابل توجهی که باید به آن توجه کرد این است که امروزه به علت فراگیر شدن استفاده تلفن همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت در فضای مجازی حدود 50 درصد کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده می کنند.

بنابراین قالب سایت شما باید نمایش درستی در موبایل و تبلت داشته باشند.

سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملا با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران باشد.

یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن توجه کرد قسمت مدیریت سایت های شخصی می باشد.

مدیریت در عین کاربردی بودن باید ساده باشد.

در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتا این مسئله رعایت نشده است.

یکی از تفاوت هایی که طراحی شخصی با سایر سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، تجاری دارند قیمت بسیار پایین آن ها است.

سایت های شخصی در عین اینکه هزینه بسیار پایینی دارند اما امکانات زیادی را در اختیار ما می گذارند.

امکانات و مزایای طراحی سایت 

در طراحی سایت شخصی می توان از امکانات زیادی استفاده کنیم :

1-اخبار مربوط به هدف و حرفه کاری

2-مقالات در مورد حرفه کاری

3-آپلود سنتر سایت

4-امکان درج کامنت برای بازدید کنندگان

5-آمار سایت

6-فرم تماس با ما

7-معرفی خدمات

8-مدیریت کاربران و طراحی پرتال برای کاربران

9-نظر سنجی

10-غیره

پس به طور کلی اگر به صورت شخصی و آزاد کار می کنید داشتن یک سایت شخصی کمک بزرگی به برند سازی شخصی شما خواهد بود.

سایت شخصی شما را برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی که حاوی اطلاعاتی در مورد تجربیات و نمونه کارهای شما است کمک خواهد کرد.

اگر سایتی جذاب داشته باشید مشتریان زیادی با شما تماس خواهند گرفت تا از خدمات تجاری تان استفاده کنند.

اگر به صورت منظم و دقیق در زمینه فعالیت خود مقاله نویسی کنید دانش خود را به مقدار زیادی افزایش خواهید داد و همچنین مشتریان خود را نیز جذب خواهید کرد.

جذب مشتریان جدید به مراتب سخت تر از نگهداری مشتریان قدیمی است.

سایت شما می تواند کار حفظ ارتباط و نگهداری مشتریان قدیمی را برایتان آسان کند.

شما می توانید با جمع آوری ایمیل و شماره موبایل مشتریان قدیمی و ارسال گروهی مطالب مفید و پیشنهاد های جذاب برای آن ها ذهنشان را تسخیر کرده و کسب و کار شخصی خود را توسعه دهید.

اگر در کسب و کاری مشغول هستید و سایتی برای ارائه محصولات و خدمات و یا معرفی کار خود ندارید همین حالا دست به کار شوید.

تیم طراحی سایت ، سایت ساز 98 شما را در طراحی سایت شخصی کمک خواهد کرد.

شما می توانید با تماس با شماره های 02632752300 و  09127067658 تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی سایت شخصی بهترین راه افزایش مشتریان در دنیای مدرن

شاد و سلامت و ثروتمند باشید .

در پناه خداوند ثروت آفرین 

 

دوستدار شما - تیم طراحی سایت ، سایت ساز 98 

www.sitesaz98.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۵
مجید احمدی

ایمیل مارکتینگ چیست ؟

اساسا ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنگامی رخ خواهد داد.

که یک کسب و کار جهت ترویج محصول یا خدمات خود ، پیغامی تجاری با استفاده از ایمیل (پست الکترونیکی) به گروهی از افراد می فرستند.

اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه و یا مشتری فعلی ایمیل مارکتینگ گفته می شود.

ایمیل های تبلیغاتی معمولا محتوای تبلیغاتی ، ترویجی ، پیشنهادی و ... دارند.

به منظور کمک به ایجاد وفاداری ، اعتماد ، آگاهی از برند و یا ارائه خدمات ارسال می شوند.

ایمیل مارکتینگ یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در مقالات قبلی درباره آن بحث شده است.

ایمیل به عنوان یکی از ابزار کاملا انعطاف پذیر است که می تواند

طیف گسترده ای از محتواها شامل متن ، عکس ، ویدئو و حاوی هر پیغام و تبلیغی باشد.

امروزه اکثر بازاریابان در ایران بدون اینکه با ماهیت و کاربرد ایمیل مارکتینگ آشنا باشند

فقط به عنوان یک ابزار جهت بازاریابی از آن استفاده می کنند.

ایمیل مارکتینگ روشی موثر برای در ارتباط ماندن با مشتریان و همچنین ترویج و تبلیغ کسب و کار می باشد.

در سال 1991 با معرفی اینترنت سبک زندگی ، کار و کسب درآمد افراد متحول شد.

برای بازاریابان در سراسر دنیا پنجره جدیدی به ارتباطات انبوه گشوده شد.

ایمیل مارکتینگ و کمک به بازاریابی 

ایمیل مارکتینگ به عنوان روشی تازه برای ارتباط با مشتریان می باشد.

دسترسی رایگان به یک آدرس ایمیل ، بازاریابی مستقیم را مورد تحول قرار داده و هزینه ها را به مقدار چشم گیری کاهش داده است.

با گسترش ایمیل به عنوان راهی موثر برای ارتباط مستقیم با مشتری بازاریابان یکی یکی سوار این قطار برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود شدند.

اولین قانون در سال 1998 وضع شد و به واسطه آن کلیه ایمیل های ارسالی

با هدف ایمیل مارکتینگ ملزم به داشتن opt-out (روشی که کاربر به وسیله آن از دریافت ایمیل های ناخواسته حاوی اطلاعات ، محصولات ، خدمات انصراف می دهد) شوند.

پس بنابراین می توان گفت ایمیل مارکتینگ کاربردی ترین بازاریابی است ،

به این علت که درصد کمی از افراد فیس بوک ، توییتر و ... دارند اما درصد زیادی از افراد ایمیل شخصی ، شرکتی و ... دارند.

در یک تقسیم بندی کلی ایمیل ها به سه دسته تقسیم می شوند :

1-ایمیل تعاملی :شامل رسید ها ، تایید سفارش ، فراموشی رمز ، تیکت های پشتیبانی و ...

2-ایمیل های محتوایی: شامل ایمیل خوش آمد ، پست جدید وبلاگ ، خبرنامه ، پست های اجتماعی و ...

3-ایمیل های تبدیلی(conversion) : شامل تخفیف ها ، طراحی ها ، معرفی محصولات و به طور کلی هر نوع ایمیلی که منجر به یک معامله و یا تبادل پولی باشد.

ایمیل ها از لحاظ توزیع به دو دسته تقسیم می شوند: 1_ایمیل های انتشار کردنی که به صورت دستی می باشد.

2-ایمیل اتوماتیک که به صورت اتوماتیک منتشر می شوند.

مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی

همانطور که اشاره شد بازاریابی ایمیلی به هدف قرار دادن مشتری بالقوه و بالفعل از طریق پست الکترونیکی گفته می شود.

به طور کلی ایمیل مارکتینگ فرم تکامل یافته و دیجیتالی شیوه سنتی بازاریابی سنتی است.

مزایای ایمیل مارکتینگ:

1-بازگشت هزینه پرداختی و یا بازگشت سرمایه به این معنی که مقدار پول به ازای هر ریالی که یک شرکت خرج می کند به جیب آن شرکت باز می گردد.

اگر بازاریابی ایمیلی به درستی انجام شود این بازگشت سرمایه بسیار بالا خواهد بود.

2-عدم محدودیت در بازاریابی :همانطور که به آن اشاره کردیم در ایمیل مارکتینگ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

می توان هر نوع متن ، عکس ، ویدئو و ... را از طریق ایمیل ارسال کرد.

3-ارزان و سریع بودن آن : ایمیل مارکتینگ به صورت قابل توجهی نسبت به روش های دیگر بازاریابی ارزان و سریع تر است.

4-هدف گیری مستقیم :برای بازاریابان ایمیلی این امکان فراهم است که پیغام های هدف گیری شده را برای افراد مختلف بفرستد.

5-ضرورت ساخت ایمیل:برای ثبت نام و وارد شدن به هر شبکه اجتماعی یک آدرس ایمیل نیاز است

و این باعث می شود که افراد ملزم به ساخت ایمیل شوند.

معایب ایمیل مارکتینگ:

تنها نقطه ضعفی که برای بازاریابی ایمیلی می توان به آن اشاره کرد این است

که نرخ اسپم ایمیل ها توسط کاربران به صورت مخفی روی نرخ تحویل اثر می گذارد.

این مشکل تا حدی با قابلیت opt-out کردن کاربران به منظور دریافت ایمیل روی موضوعاتی که به آن ها علاقه دارند کمرنگ شده است.

در یک جمع بندی  در این مقاله برای شما ایمیل مارکتینگ را به صورت تجربی و علمی بیان کردیم.

بنابراین شما می توانید از طریق ایمیل مارکتینگ خدمات و حصولات خود را ارائه داده

و با مشتریان و یا افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و فروش خود را چند برابر کنید.

برای خواندن دگر مقالات مجموعه دیجیتال مارکتینگ به مقالات بعدی ما مراجعه نمایید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۵
مجید احمدی

چگونه صفحه اول گوگل باشیم ؟

بهینه سازی یک مقاله یا یک صفحه در سایت تان و داشتن اینکه چگونه صفحه اول گوگل باشیم نیازمند یادگیری ها و مهارت هایی باشد.

که باید از یک طراح سایت و یا کارشناس خوب سئو راهنمایی بگیرید.

اگر می خواهید صفحه اول گوگل قرار بگیرید باید عوامل رتبه بندی موتور جستجو گوگل بهینه سازی شده باشند.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت چه اقداماتی انجام دهید تا صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

این را به خاطر داشته باشید که کاربران شما به دنبال اطلاعات و خدماتی هستند که بتواند نیازهای آن ها را برطرف نماید .

پس علاوه بر اینکه باید وب سایتتان خوب به نظر آید خدمات خوبی را هم نیز باید ارائه دهید.

بنابراین نیازمند فاکتورهایی هستید.

مراحلی که به شما کمک می کند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید:

1-داشتن آدرس مناسب و کوتاه وب سایت

2-تگ عنوان های مناسب

3-داشتن متا و توضیحات مناسب

4-استفاده از کلمات کلیدی مناسب

5-استفاده از تگ و برچسب های مرتبط

6-استفاده از تگ Alt

7-لینک سازی خارجی و داخلی

8-استفاده از متن های مناسب و مرتبط با صنف کاری

9-استفاده از عکس های کم حجم و با کیفیت بالا

10-دادن کپشن به عکس ها

11-سرعت سایت

12-نقشه و چیدمان صفحات سایت

13-گرافیک مناسب و طرح بندی جذاب و گیرا

14-خدمات مناسب در جهت نیاز کاربران

15-غیره

از کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحات خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی به این دلیل مفید هستند که اغلب دیکته می کنند که صفحات شما در نتایج جستجو چطور نمایش داده شود.

تگ توضیحات شما باید بین 70 تا 150 کارکتر باشد.

متای توضیحات شما باید مختصر و حاوی بهترین کلمات کلیدی و یا هم معنی که به هم مرتبط هستند باشد.

تگ توضیحات شما باید شامل یک دعوت به اقدام باشد.

در واقع کاربران خود را راهنمایی کنید که بر روی صفحه شما کلیک کنند و از خدمات شما استفاده کنند.

به این نکته باید توجه کنید : اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما توضیحات متای مربوط به خودش را دارد.

تا از هر گونه محتوای خالی وتکراری جلوگیری شود.

تاثیر عنوان یا تگ های داخلی در متن ها

باید این را بدانید که تگ های داخلی و یا عنوان های H1 , H2 , H3 و ... در مقالات و محتواهای شما نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

اگر شما در قسمت تگ عنوان چیزی را وارد نکرده باشید عنوانی را که گوگل برای مقاله شما در نظر خواهد گرفت H1 می باشد.

تگ ها و عنوان های H1 به شما خواهند گفت که در صفحه شما چیزی اهمیت دارد.

تعداد تگ ها و عنوان های متن شما بر حسب تعداد کاراکترهای شما تعیین خواهد شد.

بنابراین تگ های عنوان و یا سرتیترها مهمترین برچسب در صفحه شما خواهند بود و نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شوند.

پس در یک جمع بندی کلی باید گفت شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و کسب رتبه در گوگل نیازمند مهارت ها و الگوریتم هایی هستید که با بکارگیری آن ها حتما موفق خواهید شد.

تیم طراحی سایت ، سایت ساز با مجرب ترین طراحان سایت و کارشناسان فنی به شما این کمک را خواهد کرد که با استفاده از مهارت هایی در گوگل رتبه کسب کنید.

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات از کارشناسان فنی ما با شماره تلفن های 02632752300 و 09127067658 تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۶
مجید احمدی

با کاربردهای اینترنت آشنا شوید ...

امروزه کاربردهای اینترنت آنچنان گسترده می باشد که نمی توان تمامی ویژگی و کاربردهای آن را برشمرد.

بزودی اینترنت یکی از اجزای ضروری زندگی انسان ها خواهد شد.

اکنون می توان به سادگی یک متن را تایپ کرد

و با فشار یک دکمه آن را به سراسر جهان انتقال داد و به اشتراک گذاشت.

اکنون حتی بدون اینکه از منزل خارج شوید می توانید کالایی را از یک شرکت دیگر

در یک کشور دیگر تهیه کنید.

یا به طور مثال می توانید به انبوهی از مطالب را که به آن نیاز دارید دسترسی داشته باشید

و یا می توان آخزین اخبارها را به طور زنده دید و از آنان آگاه شد.

مهمتر از آنچه گفته شد شما می توانید از اینترنت کسب درآمد بسزایی کنید.

یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت توسط طراحی سایت خواهد بود.

مفهوم سایت

سایت را می توان مانند یک کتاب گسترده تشبیه کرد.

با این تفاوت که این توانایی را دارد که صدا ، موسیقی ، انیمیشن ، فیلم و ... را در کمترین زمان ممکن درون آن قرار داده و نشان داد.

هر سایتی از چند صفحه تشکیل است.

اگر به سایت های مختلف دقت کرده باشید می بینید زیر قسمتی از نوشته ها خط کشیده شده است .

به این قسمت های خط دار لینک گفته می شود.

موس شما به شکل یک دست ظاهر می شود که با فشار دادن دکمه سمت چپ موس خود

و در واقع کلیک کردن روی آن نوشته وارد دنیایی از مطالب ، عکس ها ، فیلم ها ، لینک ها ، و ... خواهید شد.

به طور کلی از نوشته های زیر خط دار و در واقع لینک ها اینگونه میتوان فهمید که قرار است وارد صفحه دیگر شوید.

و اطلاعات بیشتری در مورد نیاز و هدف خود دریافت کنید.

به این صفحات که به هم مرتبط هستند و همدیگر را راهنمایی می کنند یک لینک و یا پیوند گفته می شود.

برای دسترسی به هر سایتی باید اول آدرس آن را داشته باشید و در مرورگرهای خود آن را وارد و در واقع تایپ کنید.

به طور مثال شما وارد مرورگر خود شده در قسمت سرچ آدرس سایت مورد نظر خود را مانند www.sitesaz98.com وارد می نمایید.

قسمت اول معمولا ثابت خواهد بود.

قسمت دوم بعداز نقطه آدرس سایت مورد نظر خواهد بود.

قسمت سوم در اصطلاح پسوندی است که شما را هدایت خواهد کرد.

بعد از وارد کردن و زدن دکمه اینتر وارد دنیایی از اطلاعات ، محتوا ، عکس ، فیلم و ... که به هدف و نیاز شما مرتبط است خواهید شد.

وقتی وارد یک سایتی می شوید در یک نگاه کلی به سایت :

1-نوار عنوان : نام و عنوان کامل سایت نوشته شده است.

2-نوار آدرس : آدرس سایت مورد نظر ما درج شده است.

3-دکمه های Back و ... :در صورتی از صفحات سایت دیدن کردید و خواستید

به عقب برگردید از این دکمه ها استفاده می کنید.این عمل شما را تا رساندن به صفحه آخر هدایت خواهد کرد.

4-دکمه Home : به عنوان صفحه اصلی است که تمامی اطلاعات کلیدی شامل : تماس با ما ، درباره ما ، محتواها و ... درون آن قرار دارد.

و در پایان شکل کلی سایت می باشد که شامل رنگ ها ، گرافیک هایی است که ظاهر و ترکیب بندی یک سایت را می سازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۷
مجید احمدی

مزایای بازاریابی اینترنتی در منزل

تا چند سال پیش راه اندازی کسب و کار و مهمتر از آن بازاریابی و معرفی یک محصول و کار به دیگران یک کار سخت ، زمان بر ، طاقت فرسا بوده است.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بستر فضای مجازی ابزارهای بسیار کاربردی و کم هزینه ای را در اختیار کارآفرینان قرار می دهد.

تا بتوانند خدمات و محصولات خود را ارائه دهند.

فرصت بسیار خوبی ایجاد شده تا با هزینه کم و ریسک کردن در زمان کم کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنیم و در آن موفق باشیم.

اولین قدم برای شناخت فرصت های فضای مجازی شناخت مزیت های راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی است.

کسب و کار اینترنتی در منزل زمان چندانی را از شما نمی گیرد.

شما در کسب و کار عادی ابتدا زمان زیادی را می خواهید

تا یک فضای کاری مناسب اختصاص بدهید

برای محل کارتان ، بعد از آن وقتی را برای دکوراسیون و چیدمان آن محل صرف می کنید.

بنابراین باید لوازم زیادی را تهیه کنید و زمان زیادی را برای عملیاتی شدن کسب و کارتان تا فروش صرف می کنید.

بنابراین باید لوازم زیادی را تهیه کنید و زمان زیادی را برای عملیاتی شدن کسب و کارتان تا فروش صرف کنید.

بعد از آن نیز زمان زیادی برای عملی شدن کسب و کار تا رسیدن به فروش صرف خواهید کرد.

در صورتیکه می توانید کار آفرینی اینترنتی را در منزل خود آغاز کنید.

شما می توانید هاست و دامنه خود را در چند دقیقه تهیه کرده

و با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا در چند ساعت یک وب سایت اینترنتی

با امکانات و ظاهری اختصاصی طبق سلیقه و نیاز خود داشته باشید.

بنابراین می توانید به سرعت ایده های خود را در چارچوب کسب و کار اینترنتی در منزل به واقعیت تبدیل کنید .

شما با کسب و کار اینترنتی می توانید چرخه تولید محصولات را نیز کوتاه تر کنید.

شما با تولید محصولات الکترونیکی ، مجازی در منزل و قرار دادن آن در سایت برای فروش می توانید

فاصله ایده تا محصول و محصول تا فروش را در کمترین زمان ممکن انجام و کاهش دهید.

مهمترین ویژگی کسب و کار اینترنتی در منزل

یکی از مهمترین ویژگی کسب و کار و بازاریابی اینترنتی در منزل این است

که شما برای راه اندازی هر کسب و کاری نیازمند یک مکان خاص مختص حرفه و فعالیت خود هستید.

به طور مثال اگر می خواهید یک بوتیک و یا مغازه لباس فروشی راه بیاندازید نیازمند یک مکان هستید

که در یک محل و خیابان مناسبی باشد که بیشترین رفت و آمد و دید را داشته باشد.

پیدا کردن آن کار مشکلی خواهد بود.

بنابراین می توانید با یک سایت فروشگاهی تمامی محصولات خود را به فروش برسانید و در کسب و کار موفق شوید.

در درجه اول باید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

بنابراین یکی دیگر از مهمترین مزایای کسب و کار اینترنتی امکان استفاده فراوان از بازاریاب اینترنتی است.

امروزه بازاریابی اینترنتی به عنوان ابزار قدرتمند برای موفقیت کسب و کارها به شمار می رود.

به طور کلی مزایای کسب و کار اینترنتی در منزل را اینگونه بیان خواهیم کرد :

1-هزینه پایین بازاریابی اینترنتی زیرا در مقابل بازاریابی آفلاین هزینه ناچیزی خواهد داشت .

2-بازاریابی اینترنتی می تواند شامل 1-ایمیل مارکتینگ 2-تبلیغات بنری 3-ریپورتاژ آگهی و ... می باشد.

در مقابل کوچکترین تبلیغات آفلاین چاپ تراکت ، بنرهای خیابانی و ... که

هزینه های هنگفتی برای آن پرداخت می شود بسیار با صرفه و ناچیز خواهد بود و بیشترین نتیجه را خواهید گرفت.

3-بازاریابی هدفمند

شما در بازاریابی های دیگر مانند تبلیغ از طریق بنر ، تراکت و ... وقتی آن را سفارش می دهید

نمی توانید آنچنان که باید بر روی آن نظارت و دسترسی داشته باشید.

اما بازاریابی دیجیتالی شما دقیقا می توانید مشخص کنید

که چه مطالب و محصولات و خدماتی را چه کسانی مشاهده کنند.

4-کسب و کار اینترنتی دیجیتالی هرگز تعطیل نخواهد شد

و در هر ساعت از شبانه روز می توانید این کار را انجام دهید.

5-به عنوان یک فرآیند خودکار عمل خواهد کرد.

6-افزایش زمان مفید در طول روز

7-همزمان چند کسب و کار را اداره می کنید.

بنابراین شما به کلی ترین اصول کارآفرینی اینترنتی مسلط خواهید شد

و کسب و کارهای فراوانی را بکار خواهید گرفت.

زیرا خودکار بودن بسیاری از فرآیندها به شما این امکان را می دهد

که بتوانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید

و بنابراین چند کسب و کار را اداره کنید.

وقت آن شده است با طراحی سایت حرفه ای  بخواهید کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار و بازاریابی اینترنتی در منزل به مقالات قبلی و بعدی ما مراجعه نمایید.

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت های طراحی سایت های فروشگاهی و شرکتی و طرح تخفیفی ما و مشاوره گرفتن از کارشناسان ما با شماره های 02632752300 و 09127067658 تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۸
مجید احمدی

ریپورتاژ آگهی چیست ؟

در این مقاله می خواهیم شما را با مفهوم ریپورتاژ آگهی و مزایای آن آشنا کنیم.

در ابتدا ممکن است کلمه ریپورتاژ برای شما آشنا نباشد.

پس در ابتدا به مفهوم ریپورتاژ می پردازیم.

ریپورتاژ با تبلیغ آگهی ارتباط دارد.

به این مفهوم که شما تبلیغ محصول و سایت خود را در قالب و چهارچوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود و یا شماره تلفن خود در یک سایت خبری دیگر و یا هر سایتی که رتبه الکسای پایین دارد منتشر می کنید.

به این ترتیب شما هم می توانید در گوگل رتبه کسب کنید

و مشتریان خود را جذب کنید و فروش خود را بالا ببرید.

طراحی سایت - بالا اوردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن فروش از طریق ریپورتاژ

اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید و می خواهید برای فروش کالا و یا محصول مورد نظرتان تبلیغ کنید.و انتظار دارید محصول شما به تعداد بالا به فروش برسد.

این امر در سایت هایی که رتبه بالایی دارند جواب نخواهد داد.

کاربری به شما اعتماد خواهد کرد که بتواند محصولات ، تبلیغات و خدمات شما را ببیند.

بنابراین یکی از بهترین کارها این است که ریپورتاژ آگهی خود را در سایت های رتبه پایین

و معروف که بازدید بالایی دارند منتشر کنید.

این کار تاثیر ویژه ای در دیده شدن دارد.

زیرا تعداد افراد زیادی از سایت های خبری بازدید می کنند.

همین امر باعث می شود حداقل یک بار آگهی شما را ببینند و بخوانند.

کاربران و مشتریان به اعتبارات سایت های بزرگ اعتماد دارند.

بنابراین شما را تایید خواهند کرد و مجاب می شوند که از سایت شما بازدید کرده و محصولات شما را ببینند و خریداری کنند.

اما باید به این نکته دقت کرد که ریپورتاژ آگهی یک چهار چوب و اصول خاص خود را دارد.

یک آگهی خوب علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب و گیرا با تعداد کاراکترهای بالا می باشد.

عنوان مناسب باعث جلب توجه می شود که خواننده ترغیب شود ادامه متن و آگهی شما را بخواند.

بنابراین آگهی شما از یک مقدمه و یک چکیده مناسب که حاوی مناسب ترین و گیراترین اطلاعات است تشکیل خواهد شد.

در ابتدای متن آگهی بهتر است موقعیت مکانی دفتر کارتان و تاریخ و شماره تلفن درج نمایید.

بهتر است در متن اصلی هدف اصلی خود را به صورت کاملا خلاصه و مفید بیان نمایید .

چند پاراگراف برای متن اصلی کافی است تا شما بتوانید مشتری خود را جذب کنید.

متن شما باید دارای کلمات کلیدی که بیشترین سرچ و بازدید را در صنف کاری شماست باشد.

 

اصول کلی در نوشتن ریپورتاژ آگهی

علاوه بر مطالب گفته شده :

1-هرگز متن آگهی خود را از تبلیغات و یا سایت های دیگر کپی نکنید.

این کار باعث پایین آوردن اعتماد مخاطبان و مشتریان شما خواهد شد.

2-مطالبی را بنویسید که معرف محصولات و کار شما باشد.

3-یک ویژگی مثبت محصولات و خدمات خود را که از دیگر رقبای شما متمایز می کند را بنویسید.

4-اگر از کلمات و جملات بزرگ و خاص استفاده می کنید صداقت را زیر پا نگذارید.

5-مشتریان و مخاطبان خود را بشناسید و برای آن ها آگاهی بنویسید. سعی کنید به جای آگهی دادن از روش آگاهی دادن استفاده کنید . چرا که دادن اطلاعات و آگاهی به مشتریان حس خوبی به انها می دهد و به انها کمک می کند تا بتوانند تصمیم بهتری بگیرند.

6- شروع متن خود را با جملات و کلمات موثر و محکم آغاز کنید.

7-متن آگهی را طولانی نکنید که مخاطبان شما علاقه ای به خواندن ادامه آن نداشته باشند.

8-اگر متن آگهی خود را در یک سایت خبری می گذارید باید دقت کنید که به صورت خبری باشد و کاربران را به سمت یک خبر سوق دهد.

9- هر چه  متن شما خلاقانه و با هوشیاری تمام و در نظر گرفتن اصول باشد به بهینه سازی سئو شما کمک خواهد کرد.

10-سعی کنید از تصاویر مناسب و متناسب با متن در ریپورتاژ خود استفاده کنید .

قرار دادن یک تصویر جذاب باعث جذب مشتریان خواهد شد.

در پایان بسیار سپاس گذاریم که با ما همراه شدید و این مقاله را خواندید.

شما می توانید برای خواندن مطالب بیشتر در مورد ریپورتاژ آگهی و روش های افزایش بازدید سایت به مقالات دیگر ما مراجعه نمایید.

طراحی سایت - روش افزایش بازدید ا

جهت دریافت مشاوره رایگان در باره طراحی سایت و روش های افزایش بازدید سایت می توانید با تماس با شماره های 02632752300 و شماره همراه 09127067658 تماس بگیرید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۳
مجید احمدی

وب سایت حرفه ای طراحی کنید ...

در قسمت قبل به نحوه چینش و طرح بندی سایت اشاره کردیم.

در این قسمت می خواهیم به کاربرد سایت بپردازیم.

بعد از مرحله گرافیک و ظاهر کلی سایت کاربرد سایت شما مطرح می شود.

شما باید به این نکته دقت کنید که طراحی وب سایت می کنید

که نیازهای کاربران خود را در یک فیلد خاص برطرف نمایید.

پس هدف در وهله اول کاربران شما هستند نه خودتان.

بنابراین باید هدف خود را از طراحی سایت حرفه ای تعیین کنید.

بعد از تعیین هدف و مشخص کردن نوع مخاطبان شما باید تمامی محتواها و ویژگی هایی که وب سایت شما برای رفع نیازهای مشتریان و دادن خدمات به آن ها باشد را داشته باشید.

برای موفق بودن در هر پروژه ای و طراحی آن باید به نقاط ضعف پروژه خود زوم کنید تا نقاط مثبت آن.

برطرف کردن نقاط ضعف به پیشرفت شما کمک خواهد کرد.

آنچه باید نگران آن باشیم ضعف هایی است که ممکن است در پروژه وجود داشته باشد.

در مرحله بعد شما به میزان بودجه ای که می خواهید به پروژه اختصاص دهید را تعیین کنید.

بعد از تعیین بودجه باید مدت زمانی که برای طراحی سایت و در واقع پروژه شما نیاز است را تعیین کنید.

در مرحله بعد آنچه که می تواند ایده شما را به طور کامل به کاربر انتقال دهد

یک طراحی خوب طبق استانداردهای طراحی سایت می باشد.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

بنابراین همانطور که گفته شد در ابتدا :

یک طرح کلی از آنچه می خواهید در صفحه اصلی سایتتان وجود داشته باشد در نظر بگیرید.

محل قرار گرفتن لوگو ، فیلد جستجو ، محتواها ، گالری تصاویر ، شبکه های اجتماعی و ... را مشخص کنید.

یک تغییر کوچک در گرافیک سایتتان تاثیر بسزایی در جذابیت سایت خواهد داشت.

بنابراین به رنگ بندی سایت خود باید توجه زیادی کنید.

رنگ بندی طبق رنگ سازمانی شرکت و مجموعه شما تعیین خواهد شد.

در مقالات بعدی در مورد رنگ بندی و روانشناسی رنگ در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

در مرحله بعد طرح کلی پروژه را بررسی نمایید.

اشکالات و نقاط ضعف احتمالی آن را رفع نمایید.

طراحی وب سایت شما باید ساختار و چارچوب استاندارد و صحیحی داشته باشد.

در مورد جزئیات اولیه سایت شما باید ساختار و چارچوب استاندارد و صحیحی داشته باشید.

در مورد جزئیات ظاهر اولیه سایت خود حساسیت زیاد نداشته باشید

چون ظاهر اولیه سایت شما بارها تغییر خواهد کرد.

استایل اولیه سایت

بعد از اطمینان از طرح و استایل اولیه سایت خود می توانید محتواها و مطالب مهم و کاربردی خود را روی سایت خود پیاده سازی کنید.

نحوه نوشتن محتوا یا مقالات و کار کردن با سایت بستگی به نوع قالب سایت شما دارد که در قسمت های بعدی درباره آن توضیح خواهیم داد.

شما برای طراحی سایت خود نیازمند یک تیم طراحی حرفه ای هستید.

شرکت سایت ساز با مشاوره رایگان به کاربران با آن ها کمک خواهد کرد یک وب سایت حرفه ای طراحی کرده و فروش خود را چند برابر کنند.

شما می توانید برای مشاوره گرفتن از کارشناسان فنی ما و همچنین ثبت سفارش با شماره های 02632752300 و 09127067658 تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۰
مجید احمدی

با طراحی سایت حرفه ای آشنا شوید ...

به یقین برای همه شما کاربران این سوال پیش آمده ، که چگونه یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید.

همانطور که می دانید در دهه های قبل کسب و کار و خرید و فروش رنگ و لعاب متفاوتی با آنچه که در حال حاضر شاهد آن هستیم داشت.

همه چیز به صورت کاملا سنتی بود.

تمامی صاحبان شغل باید در محل کار خود فعالیت و حضور داشتند.

نحوه برخورد با مشتریان و در واقع ارباب رجوع اهمیت بسزایی داشت.

اما امروزه با پیشرفت در زمینه فناوری و استفاده مردم از تلفن همراه ، تبلت ، اینترنت و ... و کلیه لوازم الکترونیکی باعث افزایش آگاهی مردم و افراد جامعه در زمینه های مختلف گشته است.

این امر به طبع انتخاب ها را منطقی تر کرده است و مردم می توانند با مقایسه مورد دلخواه خود بین صدها شرکت فعال و در نهایت اقدام به عملی کردن تصمیم خود کنند.

نکته ای که در حال حاضر همه ما شاهد آن هستیم این است که روز به روز بر تعداد فعالان اینترنتی افزوده می شود و به طور یقین تا چند سال دگر شاهد هر رشد تصاعدی در این زمینه خواهیم بود.

همانطور که بیان شد در سال های گذشته تبلیغات به صورت کاملا سنتی انجام می شد.

صاحبان مشاغل برای معرفی خدمات و کالاهای خود از بورشورها ، تراکت و ... استفاده می کردند.

این راه های تبلیغاتی امروزه هم مورد استفاده قرار می گیرد.

اما با گذشت زمان روش های سنتی جای خود را به روش های دیجیتالی و الکترونیکی و ... داده اند.

امروزه شبکه های اجتماعی و وب سایت و هرچیزی که بتوان با آن ارتباط برقرار کرد و در زمینه کسب و کار خود تبلیغات و فعالیت کرد حرف اول را می زنند.

پس همه ما برای ماندن در زمینه کاری خود خوب فکر و برنامه ریزی می کنیم.

اصول اولیه طراحی حرفه ای سایت

برای اینکه بتوانیم یک وب سایت حرفه ای طراحی کنیم نیازمند چند اصول اولیه هستیم.

در مرحله اول باید با اصول طراحی سایت و تکنیک های مربوطه با آن آشنایی پیدا کنید.

اصول طراحی سایت شامل : 1-خرید دامنه و آدرس سایت،هاست

2-طرح بندی مناسب(گرافیک - تئوری رنگ ها )

3-رعایت اصول کاربردی در جهت بهینه سازی سئو سایت

ما این اصول را در چند قسمت بیان می کنیم.

در ابتدا یک طرح بندی مناسب را برای سایت خود و در واقع چینش آیتم های سایت خود در نظر بگیرید.

صفحات و آیتم های شما باید به گونه ای باشد که کاربران براحتی بتوانند به آنچه می خواهند دسترسی بهتر و راحتری داشته باشند.

این امر موجب بالا رفتن تعداد بازدید و بازگشت دوباره کاربران به وب سایت شما خواهد شد.

علاوه بر این بارگزاری صفحات و در واقع سرعت بارگزاری بسیار اهمیت دارد.

اگر میزان سرعت بارگزاری زیاد باشد بدون شک شما کاربران زیادی را از دست خواهید داد.

سعی کنید نحوه صفحه بندی سایت شما به گونه ای باشد که کاربران به راحتی بتوانند هدایت شوند و از خدمات شما استفاده کنند.

اگر تازه کار هستید و می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید سعی کنید یک سیستم ساده و کاربردی در طراحی سایت خود استفاده کنید.

این امر به افزایش جذابیت سایت شما و دسترسی راحتتر کاربران به مطالب و محتواها و اخبار شما خواهد شد.

فراموش نکنید که شما طراحی وب سایت می کنید که نیاز کاربران خود را برطرف کنید.

برای دریافت اطلاعات طراحی حرفه ای سایت به قسمت دوم مقاله مراجعه نمایید.

لطفا نظر خود را درباره این مقاله بنویسید .

با تشکر 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۵۲
مجید احمدی